Przykłady projektów

  • Duda-Cars, dealer Mercedes-Benz i Smart
    Budowa i rozwój działu “mądrego telemarketingu”, czyli BDC (Business Development Center).
    Osiągnięte cele:
    1/ minimalizacja liczby nieodebranych połączeń telefonicznych dzięki BDC oraz wdrożeniu nowej centrali telefonicznej
    2/ wykorzystanie historii sprzedażowej Klientów dla nowych form komunikacji, a w rezultacie zwiększenia lojalności i poziomu sprzedaży, dzięki budowie autorskiego procesu Macierzy Kontaktów

  • V-Motors, dealer Volvo
    Usługa zewnętrznego BDC.
    Osiągnięte cele:
    1/ budowa zewnętrznego procesu obsługi Klientów, analizy danych i raportowania
    2/ pozyskiwanie i obsługa zewnętrznych baz, tzw. cold-calling

  • Garcarek, dealer Mercedes-Benz
    Rozwój systemu DMS, wdrożenie CRM oraz aplikacji do obsługi blacharni, serwisu, magazynu opon czy grafiku pracy.
    Osiągnięte cele:
    1/ znaczne zmniejszenie czasu potrzebnego na prace administracyjne, dzięki nowym aplikacjom i raportom
    2/ usprawnienie procesu obsługi Klienta salonu poprzez wdrożenie systemu CRM

  • Euro-Car, dealer Ford
    Budowa działu BDC.
    Osiągnięte cele:
    1/ przekazanie w pełni sprawnego działu BDC
    2/ wdrożenie systemu CRM usprawniającego prace w działach handlowych i serwisowych

  • Porsche Inter Auto, dealer Porsche, Audi, VW, Skoda \
    Stworzenie bazy leadów zewnętrznych dla marek Porsche i Skoda.
    Osiągnięte cele:
    Pozyskanie w ciągu kilku tygodni kilkudziesięciu “hot leadów” na zakup nowych samochodów.

  • Citroen / DS, importer i polska centrala marki
    Pozyskanie nieoczywistych baz Klientów najbardziej pasujących profilem do marki DS.
    Osiągnięte cele:
    Dostarczenie listy firm od biur podróży / hoteli, przez wydawców gazet, po sklepy odzieżowe, posiadających odpowiednie bazy Klientów z możliwością użycia w działaniach marketingowych marki DS.

  • Eurocash, czołowa grupa FMCG w Polsce
    Udział w budowie pionierskiego dla rynku FMCG działu CRM.
    Osiągnięte cele:
    1/ stworzenie procesów dopasowania oferty na podstawie historii zakupów i segmentacji Klientów
    2/ rozwój możliwości raportowych dzięki narzędziom opartym o SAP
    3/ zbudowanie sieci infokiosków z personalizowaną informacją dla Klientów grupy

  • Kompania Piwowarska, producent piwa
    Współtworzenie programu lojalnościowego dla pubów i restauracji oraz promocji konsumenckiej.