Usługi świadczone przez Jelinek Business Development Center mają na celu poznanie i wyprzedzenie potrzeb Państwa Klientów oraz zwiększenie ich lojalności. W rezultacie przekłada się to na widoczny wzrost sprzedaży we wszystkich działach firmy.
Oferta Jelinek Business Development Center:
1/ OCENA I POPRAWA JAKOŚCI WEWNĘTRZNYCH BAZ DANYCH
2/ BUDOWA PROCESU SKUTECZNEJ OBSŁUGI KLIENTA
3/ BUDOWA DZIAŁU CONTACT CENTER W PAŃSTWA FIRMIE
4/ AUDYT I SZKOLENIA PRACOWNIKÓW
NOWOŚĆ! 5/ MYSTERY ADVISOR (TAJEMNICZY DORADCA)
1/ OCENA I POPRAWA JAKOŚCI WEWNĘTRZNYCH BAZ DANYCH
- analiza możliwości wykorzystania danych
- uporządkowanie informacji
- telemarketingowa aktualizacja danych (informacji teleadresowych, zgód na przetwarzanie danych oraz wszelkich innych informacji)
- budowa lub uporządkowanie systemu raportowego
- poszukiwania i zakup ściśle dopasowanych zewnętrznych baz teleadresowych
2/ BUDOWA PROCESU SKUTECZNEJ OBSŁUGI KLIENTA
- analiza procesów i punktów styku z Klientem we wszystkich działach firmy
- analiza cyklu życia Klienta
- analiza cyklów życia produktów
- zebranie oczekiwań kierowników działów względem komórki kontaktu z Klientem
- analiza opinii Klientów (badania satysfakcji, tajemniczego klienta itp.)
- nałożenie pozyskanych informacji celem budowy uporządkowanego procesu określającego rodzaj, czas i treść kontaktu z Klientem – tzw. Macierzy Kontaktów
3/ BUDOWA DZIAŁU CONTACT CENTER W PAŃSTWA FIRMIE
- dział może obsługiwać wszystkie lub wybrane kanały komunikacji Klient – firma: rozmowy przychodzące, zapytania z kanałów elektronicznych, aktywny telemarketing, wysyłki elektroniczne i tradycyjne, uzupełnianie i kontrolowanie wpisów w systemie CRM
- ustalenie zakresu prac – od doradztwa przy wybranych elementach po kompleksowe stworzenie działu od A do Z
- kolejne elementy budowy działu contact center:
- analiza sytuacji, zebranie oczekiwań, test realnych potrzeb
- propozycja technologii, przygotowanie strategii i celów
- rekrutacja zespołu, doradztwo przy wyborze centrali/sprzętu
- szkolenia pracowników, stworzenie skryptów rozmów i raportów
- nadzorowanie pierwszych prac, poprawki modelu działania
- przekazanie w pełni sprawnego działu
- oferta kierowana szczególnie do średnich i większych organizacji
- czas budowy działu kontaktu z Klientami to zwykle 2-3 miesiące
4/ AUDYT I SZKOLENIA PRACOWNIKÓW
- szczegółowy audyt jakości pracy doradców Klienta w systemie CRM
- kontrola jakości realizowanych kontaktów z Klientami, tzw. badanie tajemniczego klienta
- budowa procesu wydajnej i dalekowzrocznej pracy z systemem CRM
- szkolenia techniczne i komunikacyjne
- przygotowanie skryptów rozmów podkreślających zalety produktów i usług firmy
5/ MYSTERY ADVISOR (TAJEMNICZY DORADCA)
Tajemniczy Doradca przez 1-2 tygodnie odgrywa rolę nowego członka zespołu handlowego:
- jest to osoba z dużym doświadczeniem w pracy w stacjach dealerskich, w tym w obsłudze Klienta
- zostaje przedstawiona zespołowi, jako potencjalny sprzedawca – do sprawdzenia i przyuczenia
- jej zadaniem jest notowanie absolutnie wszystkiego – szczegółów spotkań z Klientami, rozmów telefonicznych, spotkań zespołu, szczegółów pracy w CRM itp.
- zebrane dane – w wersji elektronicznej – są następnie analizowane, uzupełniane o wnioski i rekomendacje
- wynikiem jest obszerny raport Tajemniczego Doradcy, przedstawiający wszystkie aspekty kontaktu z Klientem, wskazujący na ryzyka i słabości oraz możliwości poprawy procesu