Przykłady projektów:
- Duda-Cars, dealer Mercedes-Benz i Smart
Budowa i rozwój działu “mądrego telemarketingu”, czyli BDC (Business Development Center).
Osiągnięte cele:
1/ minimalizacja liczby nieodebranych połączeń telefonicznych dzięki BDC oraz wdrożeniu nowej centrali telefonicznej
2/ wykorzystanie historii sprzedażowej Klientów dla nowych form komunikacji, a w rezultacie zwiększenia lojalności i poziomu sprzedaży, dzięki budowie autorskiego procesu Macierzy Kontaktów - V-Motors, dealer Volvo
Usługa zewnętrznego BDC.
Osiągnięte cele:
1/ budowa zewnętrznego procesu obsługi Klientów, analizy danych i raportowania
2/ pozyskiwanie i obsługa zewnętrznych baz, tzw. cold-calling - Garcarek, dealer Mercedes-Benz
Rozwój systemu DMS, wdrożenie CRM oraz aplikacji do obsługi blacharni, serwisu, magazynu opon czy grafiku pracy.
Osiągnięte cele:
1/ znaczne zmniejszenie czasu potrzebnego na prace administracyjne, dzięki nowym aplikacjom i raportom
2/ usprawnienie procesu obsługi Klienta salonu poprzez wdrożenie systemu CRM - Euro-Car, dealer Ford
Budowa działu BDC.
Osiągnięte cele:
1/ przekazanie w pełni sprawnego działu BDC
2/ wdrożenie systemu CRM usprawniającego prace w działach handlowych i serwisowych - Porsche Inter Auto, dealer Porsche, Audi, VW, Skoda \
Stworzenie bazy leadów zewnętrznych dla marek Porsche i Skoda.
Osiągnięte cele:
Pozyskanie w ciągu kilku tygodni kilkudziesięciu “hot leadów” na zakup nowych samochodów. - Citroen / DS, importer i polska centrala marki
Pozyskanie nieoczywistych baz Klientów najbardziej pasujących profilem do marki DS.
Osiągnięte cele:
Dostarczenie listy firm od biur podróży / hoteli, przez wydawców gazet, po sklepy odzieżowe, posiadających odpowiednie bazy Klientów z możliwością użycia w działaniach marketingowych marki DS. - Eurocash, czołowa grupa FMCG w Polsce
Udział w budowie pionierskiego dla rynku FMCG działu CRM.
Osiągnięte cele:
1/ stworzenie procesów dopasowania oferty na podstawie historii zakupów i segmentacji Klientów
2/ rozwój możliwości raportowych dzięki narzędziom opartym o SAP
3/ zbudowanie sieci infokiosków z personalizowaną informacją dla Klientów grupy - Kompania Piwowarska, producent piwa
Współtworzenie programu lojalnościowego dla pubów i restauracji oraz promocji konsumenckiej.