Duda-Cars, Mercedes-Benz

  • budowa i rozwój działu BDC dla 3 oddziałów firmy
  • została zminimalizowana liczba połączeń nieodebranych w kluczowych działach firmy
  • wykorzystano bogatą historię klientów dla zbudowania procesów predykcyjnych wyprzedzających potrzeby klientów
  • zaowocowało to zwiększeniem sprzedaży od akcesoriów, przez polisy, po nowe auta

V-Motors, Volvo

  • budowa zewnętrznego zespołu BDC, składającego się z konsultantów Jelinek BDC
  • oprócz cyklicznych procesów kontaktu powiązanych z historią klientów, pozyskiwane były bazy zewnętrzne, służące do akcji tzw. cold-calling

Garcarek, Mercedes-Benz

  • wieloletnia współpraca oparta o wdrożenie nowego oprogramowania (CRM, obsługa blacharni, magazynu) i rozwój istniejącego systemu DMS, dla znacznego polepszenia obsługi klientów
  • oprócz usprawnienia procesów, zaowocowało to oszczędnością czasu potrzebnego na prace administracyjne

Euro-Car, Ford

  • kompleksowy projekt budowy działu BDC, wraz z koordynatorem
  • łącznie z przygotowaniem założeń działu i ich wdrażaniem, została wprowadzona nowa aplikacja CRM uniezależniająca stację od bazy kontaktów i zdarzeń zbieranej dla importera marki Ford

Porsche Inter Auto, Porsche/Skoda

  • stworzenie procesu i cykliczne przekazywanie leadów sprzedażowych
  • zostały wykorzystane internetowe serwisy ogłoszeniowe
  • działania przyniosły w rezultacie dziesiątki „gorących” tematów do kontynuowania przez dział handlowy

Importer Citroen / DS

  • pozyskanie nieoczywistych baz klientów dla wchodzącej ówcześnie na rynek marki DS
  • dostarczenie szerokiej / sprawdzonej listy dostawców dóbr i usług pozycjonowanych podobnie do marki DS, zainteresowanych współpracą (od biur podróży i hoteli, przez marki sklepów, po wydawców magazynów i portali internetowych)